Dołącz do e-Izby
Polski / English

Szkoła Gospodarki Cyfrowej

HARMONOGRAM SZKOŁY GOSPODARKI CYFROWEJ

 

Dla kogo?

  • Menedżerów e-marketingu
  • Menedżerów e-commerce
  • Specjalistów online
  • Przedstawicieli administracji publicznej
  • Przedstawicieli wszystkich podmiotów prowadzących biznes w internecie

BLOK 1

Google Analytics

20.07.2018 r. godz. 10:00-16:00

Ministerstwo Cyfryzacji, ul. Królewska 27, Warszawa.

Na warsztatach dowiesz się!

  • Jak skutecznie odczytywać Google Analytics 
  • Jak skonfigurować wskaźniki, tak by było optymalnie i skutecznie
  • Jak posegregować dane, by faktycznie zobaczyć efekt biznesowy 
  • Zgłębisz także język angielski i słownictwo związane z Google Analytics

Agenda:

9:30-10:00- Rejestracja

10:00-11:30 -  Aleksandra Lisiecka, Digital Analyst, Krzysztof Ginalski  Digital Analytics Executive, Bluerank

Ścieżka klienta opisana danymi,
jak wykorzystać Google Analytics do lepszego rozumienia użytkowników. 
W trakcie warsztatu odpowiemy na pytania:
- jakie metryki stosować, by analizować całą customer journey?
- jak oceniać skuteczność źródeł ruchu, uwzględniając różne punkty styku klienta z marką?
- jak skutecznie wizualizować ścieżkę użytkownika w serwisie i znajdować jej słabe punkty?

11:30 - 11:40 - Przerwa

11:40 - 13:10 - Ewa Suknarowska, Semahead

- Wybór metryk, współczynników które warto analizować.

- Google Analytics – jak monitorować współczynniki, czyli tworzenie:

a) alertów niestandardowych

b) paneli informacyjnych

c) obliczonych danych

- Data Studio – czyli możliwości stworzenia własnego raportu dla monitorowania swoich KPI, również dla danych pochodzących z różnych źródeł

13:10 - 13:20 - Przerwa (catering lunchowy we własnym zakresie)

13:20 - 15:20 - dr Paweł Nowak, dyrektor metodyczny Eklektika Language Means Business Eklektica

Temat: English for Google Analytics (Google Analytics, language related to numbers, metrics and performance measurement). 

15:30 - Zakończenie

BLOK 2

Nowe technologie i analiza danych w służbie e-commerce

26.07.2018 r. godz. 10:00-16:00

Togetherdata, The Tides, ul. Wioślarska 8, pietro 5.

Na warsztatach dowiesz się!

  • Jak internet i nowe technologie mogą stawać się nowymi kanałami spdrzedaży
  • Jak zbierać i segregować dane
  • Jak analizować dane, by na ich podstawie prowadzić optymalizację działań
  • Zgłębisz także język angielski i słownictwo związane z analizą danych

Agenda:

9:30-10:00- Rejestracja

10:00-12:00 - Robert Pawliczak, Product owner TGDA, Paweł Mazurek, Członek zarządu TGD

Temat: Rola analizy i segmentacji danych w działaniach e-commerce (60 min. wykładów, 60 min. warsztatów).

  1. Dane w internecie - kategorie, źródła
  2. 1,2,3 Party Data - niezbędne?
  3. Na co patrzeć - przydatność danych dla e-commerce 
  4. Analiza konkurencji wg danych - jak to zrobić? 
  5. Wzbogacenie CRMa danymi - jak i po co to robić?
  6. Formy raportowania danych - wizualizacja
  7. Jakie wnioski można wyciągnąć z danych? 
  8. Jak używać wniosków z danych w kampaniach reklamowych swojego sklepu?
  9. Metabase - narzędzie analityczne do pracy na zbiorach danych - prezentacja 
  10. TGD:Audience - panel analityczny do raportowania danych - prezentacja
  11. TGD:Audience - praca na systemie analiza danych zanonimizowanego, ale rzeczywistego e-commerce z kategorii beauty&fashion. 

12:00 - 12:10 - Przerwa

12:10 - 13:40 - Kamila Grotowska, Allegro.pl

1. Krótka charakterystyka rynku e - commerce:

Tendencje i trendy na rynku polskich i europejskim

Co motywuje klientów do zakupów internetowych?

2. Co wyróżnia Allegro, jako kanał sprzedażowy

Program lojalnościowy Monety Allegro

Program Ochrony Kupujących

Współpraca w Ochronie Praw

3. Narzędzia wspierające sprzedaż:

- ADS Allegro – meczhanim promowania ofert opaty na modelu PPC

- Strefa Marek - projekt wspierający sprzedaż i widoczność największych brandów

- Strefa Okazji Allegro – najlepsze promocje zebrane w jednym miejscu

- Programy Partnerskie – programy dla największych sprzedających

- Karty podarunkowe

13:40 - 13:50 - Przerwa (catering lunchowy we własnym zakresie)

13:50 - 15:00 - dr Paweł Nowak, dyrektor metodyczny Eklektika Language Means Business Eklektica

Temat: English for Data Analytics

15:00 - 16:00 - Mateusz Jakóbiak, Członek Zarządu, Bogusław Bieda, Prezes Zarządu, Vindicat

Temat: Płynnośc finansowa w zakresie zarządzania wierzytelnościami. 

  1. Po co przedsiębiorcy wiedza na temat płynności finansowej i zarządzania wierzytelnościami?

  2. Najefektywniejszy model zarządzania wierzytelnościami w firmie. Jak samodzielnie wdrożyć ten model i ile faktycznie kosztują usługi zarządzania wierzytelnościami.

  3. Nowoczesna windykacja w 2018 roku – zapoznanie się z nowymi skuteczniejszymi narzędziami. Spojrzenie  na największe błędy popełniane przez działy windykacji i same firmy windykacyjne – zapoznanie się z inną skuteczniejszą filozofią procesu windykacyjnego.

  4. Skip tracing i cyber traking: Aspekty prawne skip tracingu oraz cyber tracing z wykorzystaniem Internetu.

  5. Jak skutecznie kontaktować się z dłużnikiem przy zachowaniu relacji biznesowych.

  6. Giełda wierzytelności, biuro informacji gospodarczej czy faktoring? Skuteczność i koszty poszczególnych rozwiązań dostępnych dla każdego przedsiębiorcy.

16:00 - Zakończenie

BLOK 3

Marketing online w e-commerce

23.8.2018 r. godz. 10:00-16:00

Ministerstwo Cyfryzacji, ul. Królewska 27, Warszawa.

Na warsztatach dowiesz się!

  • Jak skutecznie prowadzić marketing sklepu internetowego
  • Jak wdrożyć najefektywniejsze działania reklamowe na Facebooku
  • Jakie formaty są najodpowiedniejsze dla Twoich działań
  • Jak stworzyć reklamy na FB, jak je targetować, jak przeprowadzać testy
  • Jak analizować dane z kampanii na FB, by na ich podstawie wprowadzać skuteczne zmiany
  • Jak stworzyć skuteczny i ciekawy program afilicyjny
  • Jakie są najskuteczniejsze narzędzia w działaniach marketingowych dla Twojego e-sklepu
  • Zgłębisz także język angielski i słownictwo związane z marketingiem online

Agenda:

9:30-10:00- Rejestracja

10:00-11:30 - Agnieszka Chabrzyk, Business Factory & ROI Hunter

Temat: Reklama na Facebooku - analizuj, optymalizuj i zwiększaj ROI.

Facebook, kanał komunikacji i sprzedaży. Co robi konsument na Facebooku, kim jest i na jakiej podstawie podejmuje decyzje zakupowe?

Zbieraj dane i dostosuj do nich najefektywniejsze działania reklamowe na FB.

11:30 - 11:40 - Przerwa

11:40 - 13:10 - Ewa Kalata, Head of Publisher Sales, Awin

Temat: Jak stworzyć wielokanałowy program partnerski.

Postawy dotyczące marketingu afiliacyjnego – jak to działa? Dostępne kanały promocji, wydawcy.  

13:10 - 13:20 - Przerwa (catering lunchowy we własnym zakresie)

13:20 - 14:40 - TBC

14:40 - 16:00 - dr Paweł Nowak, dyrektor metodyczny Eklektika Language Means Business Eklektica

Temat: English for Online Marketing (with focus on email communication and social media)

16:00 - Zakończenie

 

PARTNEREM SZKOŁY GOSPDARKI CYFROWEJ JEST ALLEGRO.

 

 

 

o_szkole.pngWszystkie zajęcia edukacyjne prowadzą eksperci z grup merytorycznych Izby Gospodarki Elektronicznej.


szkola.jpg

Wszystkie warsztaty wewnętrzne odbywają się w Warszawie.

IMG_7680.JPG