Dołącz do e-Izby
Polski / English

Aktualności

30.09.2018

LAUREACI KONKURSU PERFORMANCE MARKETING DIAMONDS CEE 2018

Znani już są laureaci PERFORMANCE MARKETING DIAMONDS CEE 2018 - pierwszego w Polsce konkursu skupiającego się stricte na obszarze performance marketingu i afiliacji. Do konkursu mogły się zgłosić i zaprezentować swoją efektywność wszystkie firmy z regionu CEE prowadzące w nim działania performance. Laureaci zostali ogłoszeni 27 września podczas Gali. Uroczystość poprzedziła Performance Day CEE – pierwsza w Polsce konferencja performance o zasięgu regionu CEE.

- Konkurs od początku budził ogromne zainteresowanie i niesamowicie dużo emocji. Zgłosiło się do niego 50 uczestników, zarówno z Polski, jak i z zagranicy – mówi Paulina Wojczyńska, Project Director Izby Gospodarki Elektronicznej, organizatora konkursu.

Konkurs Performance Marketing Diamonds CEE miał na celu docenienie najefektywniejszych działań obszaru performance i afiliacji w regionie CEE.

Podczas Gali, która odbyła się 27 września w Sound Garden w Warszawie, laureaci odbierali statuetki w 10-ciu kategoriach.

Więcej »

Laureatem nagrody Grand Prix został Performics za kampanię realizowaną dla W.KRUK.

Niekwestionowanym liderem wieczoru okazała się firma Tradedoubler, która otrzymała statuetki aż w czterech kategoriach.

A oto zasłużeni zwycięzcy wszystkich kategorii:

 

  • the most effective mobile campaign:

 

Tradedoubler - mobile campaign for Komfort

 

  • the most effective lead generation campaign: 

 

Tradedoubler – lead generation campaign for ING Bank Śląski

 

  • the most effective social media campaign:

 

Awin - social media campaign for Steal Alert

 

  • the most effective affiliate program:

 

Tradedoubler - NJU MOBILE affiliate program

 

  • the most effective use of data:

 

Optimise - activities for Neckermann Polska

 

  • the most effective sales campaign:

 

Performics - W.KRUK campaign

 

  • The integrated campaign of the year:

 

Bluerank - Euroloan integrated campaign

 

  • Performance technology of the year:

 

Roivenue - CMO's best friend

 

  • Performance or/and Affiliate agency of the year:

 

Tradedoubler - "Connect &Grow"

Zgłoszenia oceniało międzynarodowe Jury. Zasiadali w nim polscy i zagraniczni eksperci z obszaru performance, afiliacji i marketingu:

  • Florinel Chis, Executive Director ARMO, Rumunia
  • Rafał Kostka, Head of Performance AZA Group
  • Wojciech Tomaszewski, Chief Marketing & e-Commerce Officer Answear.com
  • Justyna Dziegieć, E-commerce Lead Poland Unilever
  • Michał Pachnik, Performance Marketing Manager CCC S.A.
  • Tomasz Karolak, givt.com
  • Anna Iller, Branded Content Manager Allergo
  • Tomasz Marszałł, CMO TVN S.A.
  • Mateusz Łukianiuk, Managing Director Poland Awin
  • Edyta Frąckowiak, COO Semahead
  • Marcin Michalski, Board Member Cube Group
  • Agnieszka Chabrzyk, Country Director Business Factory & ROI Hunter
  • Grzegorz Bosowski, CEO Fly.pl
  • Jarosław Ruciński, eCommerce Manager BBK S.A.
  • Łukasz Szymula, Country Manager CEE & Poland Tradedoubler
  • Tomasz Michalik, CEO Insignia.

Organizator przyznał także wyróżnienie za efektywny start w obszarze performance. Otrzymała go agencja Content House.

Konkurs wspierały organizacje: ARMO oraz GpeC.

Patronat medialny nad konkursem objęły: Marketer+, E-commerce w Praktyce, Mediarun, Social Press, Komerso.pl, MyCompany, newsfeed.pl, Gomobi.pl.

Zwiń «
30.09.2018

Performance Day CEE za nami. To pierwszy w Polsce event performance obejmujący region CEE.

27 września 2018 r. zapisze się na dobre w historii performance marketingu i afiliacji. Tego dnia w Warszawie odbyła się konferencja Performance Day CEE, na której zgromadzili się nie tylko liderzy polskiej branży i rodzimych firm, ale także eksperci z ponad 10 państw regionu CEE. To wyjątkowe, międzynarodowe wydarzenie, organizowane przez Izbę Gospodarki Elektronicznej (e-Izbę), zapoczątkowało cykl konferencji, które będą się odbywać co roku.

Dla branży e-commerce, performance marketing i afiliacja to jedne z ważniejszych obszarów działań.  

Więcej »

Trendy, trendy, trendy!
Podczas konferencji Performance Day CEE polscy i międzynarodowi prelegenci opowiadali m.in. o najważniejszych trendach z obszaru performance marketingu i marketingu afiliacyjnego, jakich można się spodziewać się w 2019 roku oraz o tym, co nas czeka w social media w przyszłym roku.

Inspiracje, case studies i nowe technologie
Poruszono zagadnienia dotyczące m.in. machine learning, atrybucji, customer journey, zaawansowanej reklamy w social mediach czy analizy danych.

Uczestnicy konferencji mogli zobaczyć case studies: Answear.com, home&you czy Euroloan.

Wśród prelegentów znaleźli się m.in.:

  • Matthias Stadelmeyer, CEO, Tradedoubler Global
  • Kevin Edwards, Global Client Strategy Director Awin
  • Karel Tlustak, CEO Business Factory & ROI Hunter
  • Marek Roszka, expert in development on the Slovak and Czech market Answear.com
  • Philip Keckeis, Director International Operations TradeTracker.com
  • Karolina Twardosz, SEO Team Leader Semahead
  • Agata Pilacińska-Jakubowska, Performance Development Manager CEE Google Marketing Platform
  • Agnieszka Chabrzyk, Country Director Business Factory & ROI Hunter
  • Anna Gromańska, Publishing & Innovations Director Cube Group
  • Mateusz Nić, Client Service Director Cube Group,
  • Justyna Sobolak, Group Account Director TradeTracker Poland
  • Jarosław Miszczak, Head of Client Service Bluerank

- Od kilku lat skupiamy się na rozwoju gospodarki cyfrowej starając się uwzględniać wszystkie jej aspekty, w tym istotny marketing internetowy dla e-commerce. Konferencja jest ważnym elementem strategii, zwłaszcza, że są prowadzone w skali CEE – podkreśla Patrycja Sass-Staniszewska, prezes zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej.

Międzynarodowy networking

Oprócz ogromnej dawki wiedzy przekazanej podczas Performance Day CEE, organizatorzy bardzo dużą wagę przyłożyli także do globalnego networkingu i międzynarodowej wymiany doświadczeń. Podczas wydarzenia było przygotowanych kilka takich stref. Dla ok. 200 uczestników przygotowano kilka stref:

  • business area ze spokojną przestrzenią do rozmów na najwyższym szczeblu i streamingiem na żywo z wystąpień prelegentów,
  • networking zone z przestrzeniami do rozmów i fast business dates,
  • kameralna strefa expo dla firm, które chciały zaprezentować swoje produkty oraz usługi.

Po zakończeniu konferencji odbyła się Gala rozdania nagród w konkursie Performance Marketing Diamonds CEE 2018. Był to pierwszy w Polsce konkurs poświęcony efektywności działań tylko i wyłącznie w obszarze performance i afiliacji obejmujący obszar CEE. Po raz pierwszy polskie firmy mogły pokazać swoje międzynarodowe działania. Także zagraniczne podmioty mogły po raz pierwszy powalczyć o statuetkę w Polsce.

 

- Pomysł na zorganizowanie konferencji powstał podczas spotkań grupy merytorycznej performance marketing e-Izby. Postawiliśmy sobie jasne cele, rozwinęliśmy konferencję i konkurs na region CEE, tym samym sprawiając, że to pierwszy międzynarodowy event z obszaru performance, i o tak dużym znaczeniu, jakiego jeszcze w Polsce nie było – mówi Paulina Wojczyńska, Project Director e-Izby.

Firmy, które zostały Partnerami konferencji to: Semahead, Awin, Tradedoubler.

Konferencję wspierały organizacje: ARMO oraz GpeC.

Partronat medialny nad konferencją objęły: Marketer+, E-commerce w Praktyce, Mediarun, Social Press, Komerso.pl, MyCompany, newsfeed.pl, Gomobi.pl

Zwiń «
30.09.2018

LAUREACI KONKURSU PERFORMANCE MARKETING DIAMONDS CEE 2018

Znani już są laureaci PERFORMANCE MARKETING DIAMONDS CEE 2018 - pierwszego w Polsce konkursu skupiającego się stricte na obszarze performance marketingu i afiliacji. Do konkursu mogły się zgłosić i zaprezentować swoją efektywność wszystkie firmy z regionu CEE prowadzące w nim działania performance. Laureaci zostali ogłoszeni 27 września podczas Gali. Uroczystość poprzedziła Performance Day CEE – pierwsza w Polsce konferencja performance o zasięgu regionu CEE.

- Konkurs od początku budził ogromne zainteresowanie i niesamowicie dużo emocji. Zgłosiło się do niego 50 uczestników, zarówno z Polski, jak i z zagranicy – mówi Paulina Wojczyńska, Project Director Izby Gospodarki Elektronicznej, organizatora konkursu.

Konkurs Performance Marketing Diamonds CEE miał na celu docenienie najefektywniejszych działań obszaru performance i afiliacji w regionie CEE.

Więcej »

Podczas Gali, która odbyła się 27 września w Sound Garden w Warszawie, laureaci odbierali statuetki w 10-ciu kategoriach.

Laureatem nagrody Grand Prix został Performics za kampanię realizowaną dla W.KRUK.

Niekwestionowanym liderem wieczoru okazała się firma Tradedoubler, która otrzymała statuetki aż w czterech kategoriach.

A oto zasłużeni zwycięzcy wszystkich kategorii:

  • the most effective mobile campaign:

Tradedoubler - mobile campaign for Komfort

  • the most effective lead generation campaign: 

Tradedoubler – lead generation campaign for ING Bank Śląski

  • the most effective social media campaign:

Awin - social media campaign for Steal Alert

  • the most effective affiliate program:

Tradedoubler - NJU MOBILE affiliate program

  • the most effective use of data:

Optimise - activities for Neckermann Polska

  • the most effective sales campaign:

Performics - W.KRUK campaign

  • The integrated campaign of the year:

Bluerank - Euroloan integrated campaign

  • Performance technology of the year:

Roivenue - CMO's best friend

  • Performance or/and Affiliate agency of the year:

Tradedoubler - "Connect &Grow"

Zgłoszenia oceniało międzynarodowe Jury. Zasiadali w nim polscy i zagraniczni eksperci z obszaru performance, afiliacji i marketingu:

  • Florinel Chis, Executive Director ARMO, Rumunia
  • Rafał Kostka, Head of Performance AZA Group
  • Wojciech Tomaszewski, Chief Marketing & e-Commerce Officer Answear.com
  • Justyna Dziegieć, E-commerce Lead Poland Unilever
  • Michał Pachnik, Performance Marketing Manager CCC S.A.
  • Tomasz Karolak, givt.com
  • Anna Iller, Branded Content Manager Allergo
  • Tomasz Marszałł, CMO TVN S.A.
  • Mateusz Łukianiuk, Managing Director Poland Awin
  • Edyta Frąckowiak, COO Semahead
  • Marcin Michalski, Board Member Cube Group
  • Agnieszka Chabrzyk, Country Director Business Factory & ROI Hunter
  • Grzegorz Bosowski, CEO Fly.pl
  • Jarosław Ruciński, eCommerce Manager BBK S.A.
  • Łukasz Szymula, Country Manager CEE & Poland Tradedoubler
  • Tomasz Michalik, CEO Insignia.

Organizator przyznał także wyróżnienie za efektywny start w obszarze performance. Otrzymała go agencja Content House.

Konkurs wspierały organizacje: ARMO oraz GpeC.

Patronat medialny nad konkursem objęły: Marketer+, E-commerce w Praktyce, Mediarun, Social Press, Komerso.pl, MyCompany, newsfeed.pl, Gomobi.pl.

Zwiń «