Dołącz do e-Izby
Polski / English

Aktualności

08.03.2018

Pierwszy w Polsce raport o bankowości społecznej - pod patronatem e-Izby

Leonardo Hub przy współpracy z Mobile Institute oraz przy wsparciu merytorycznym Izby Gospodarki Elektronicznej przygotował pierwszy w Polsce raport o bankowości społecznej.

Więcej »

Czym jest bankowość społeczna i czego oczekują od niej polscy konsumenci?

korzystajbardziej-newsletter.jpg

Pobierz pierwszy w Polsce raport o Bankowości Społecznej i zobacz, jak wygląda przyszłość bankowości. Mimo tego, że bankowość społeczna to nowe pojęcie, 44% badanych odbiera je bardzo pozytywnie.

Bankowość społeczna najczęściej kojarzy się ze współpracą (32%), zaufaniem (25%) i relacją (18%), a dalej z interakcją, pożyczaniem i wsparciem.

Mimo tego, że większość internautów nie spotkała się wcześniej z terminem „bankowość społeczna”, to w zasadzie bez problemu potrafią oni wskazać, jakie funkcjonalności może taka bankowość oferować. Wykonywanie szybkich przelewów w ramach społeczności (26%), wsparcie lokalnych inicjatyw (22%) oraz wykonywanie przelewów na drobne kwoty (22%) to według Polaków główne funkcje wpisujące się w ideę bankowości społecznej.

W ramach bankowości społecznej Polacy najchętniej sami wykonywaliby szybkie przelewy w obrębie społeczności (22%), przelewy na drobne kwoty (22%), a także skorzystaliby z możliwości dodatkowego zarabiania (22%).

Raport dostępny jest pod linkiem www.korzystajbardziej.pl

Zwiń «