Dołącz do e-Izby
Polski / English

Aktualności

26.05.2017

Podsumowanie i fotorelacja z warsztatów Szkoły Gospodarki Cyfrowej, 26.05.2017 r.

26.05.2017 r. odbyły się kolejne warsztaty Szkoły Gospodarki Cyfrowej. Tym razem Michał Wojciechowicz, Square Data i Anita Wata, optivo poruszyli zagadnienia dot. e-marketingu. Anglojęzyczny blok tematyczny poprowadził Karol Buks, Eklektika - Language Means Business. Zachęcamy do zapoznania się z fotorelacją.

Więcej »
26.05.2017

Zapraszamy do współpracy przy Ogólnopolskim Programie Pierwsza Praca

Nasza firma członkowska JG Business Support Joanna Gosiewska-Giralt  jest jednym z fundatorów Fundacji Program Pomocy Pierwsza Praca. Celem fundacji jest integracja młodzieży z domów dziecka i rodzin zastępczych z potencjalnymi pracodawcami. W tym celu powstaje globalna platforma internetowa i ruszają pikniki w całej Polsce podczas, których młodzież będzie mogła poznać różne branże, specyfikę wielu zawodów i w efekcie rozpocząć przygodę z własnym kierunkiem dalszej edukacji i ścieżki zawodowej. 

Więcej »

Pierwszy Piknik Zawodowy odbędzie się w województwie Podlaskim w dniu 3 czerwca br. w Muzeum Wsi Białostockiej. Jeden dzień w roku i w jednym dniu dzieci i młodzież z całego województwa spotkają się z różnymi zawodami, branżami i firmami. Wszystko po to, aby pomóc im znaleźć swój wymarzony zawód  i znaleźć w przyszłości pracę. Zapraszamy firmy z różnych branż oraz ludzi reprezentujących różne zawody do włączenia się w tą inicjatywę społeczną. 

W jaki sposób? 

  1. Pokazanie różnych zawodów jak wyglądają i na czym polega praca w danej firmie;
  2. Możliwość zorganizowania ekspresowego kursu lub szkolenia;
  3. Zorganizowanie wśród swoich pracowników zbiórki na nagrody w konkursach, które zostaną wręczone dzieciom w trakcie pikniku;
  4. Wsparcie finansowe lub w towarze w organizacji pikniku;
  5. Pomoc w organizacji przyjazdu i odwozu dzieci z rejonu województwa;
  6. Zapisy na praktyki lub staże;
  7. Inne – ewentualne pomysły własne. 

Ogólnopolskiego Programu Pierwsza Praca – jest to pierwszy tego typu program dedykowany do młodzieży z domów dziecka i rodzin zastępczych w całym kraju. Program ma za zadanie ujednolicić oraz usprawnić  proces komunikacji pomiędzy wychowankami pieczy zastępczej, fundacjami działającymi na rzecz pieczy zastępczej oraz światem pracodawców. 

Nowa inicjatywa społeczna w zakresie aktywizacji zawodowej ma pomóc młodym ludziom znaleźć pracę i źródło utrzymania. Wsparcie w tym zakresie jest bardzo ważne, aby po wyjściu z placówki lub rodziny zastępczej mogliby samodzielnie utrzymać się -  nie powracając do środowiska często patologicznego, z którego zostali wcześniej zabrani. 

Stwórzmy razem pojęcie „zawodowej adopcji”.

Szczegóły: http://www.f4xp.pl

Zwiń «
23.05.2017

e-Izba partnerem 14 edycji E-Commerce Conference w Wyszehradzie

W dniach 7 -8 czerwca w Wyszehradzie odbędzie się 14 edycja konferencji poświęconej branży e-commerce. e-Izba jest partnerem wydarzenia.

W ramach współpracy - Patrycja Sass - Staniszewska, Prezes e-Izby,  weźmie udział w sesji otwierającej konferencję, a Justyna Skorupska,  Przewodnicząca Rady e-Izby, pierwszego dnia wygłosi prelekcję o perspektywach polskiego rynku e-commerce.

Zapraszamy. Szczegóły: http://www.ecommerce.hu/conference.html

 

Więcej »
23.05.2017

7. edycja Mobile Silesia pod patronatem e-Izby już w czerwcu

IA, VR, m-commerce, wideo marketing – m.in. o tych trendach w branży mobile będą opowiadali eksperci i praktycy 13 czerwca podczas Mobile Silesia – jedynej takiej konferencji na Śląsku.

Więcej »

13 czerwca Śląsk po raz siódmy stanie się stolicą marketingu mobilnego. Podczas Mobile Silesia eksperci i uczestnicy będą rozmawiać o trendach na rynku, m.in. o sztucznej inteligencji i botach-asystentach, o tym, jak mobile rewolucjonizuje wideo marketing i e-commerce, jak wykorzystać wirtualną rzeczywistość, jak wybrać odpowiednie kanały i narzędzia komunikacji, jak analizować dane na temat klientów oraz jak to wszystko robić zgodnie z prawem.

Wśród prelegentów pojawi się Wojciech Chochołowicz (Gino Rossi), Magdalena Daniłoś (OFFON Agency), Daniel Kędzierski (FastTony.es), Łukasz Kozłowski (Shoper), Artur Kurasiński (Ghost VR, Muse), Maciej Lewiński, Tomasz Wesołowski (2040.io), Michał Kluska (Domański Zakrzewski Palinka) oraz dr Maria Buszman (Uniwersytet Ekonomiczny), która w kontekście tworzenia kampanii poruszy temat szukania równowagi między czasem spędzanym nad smartfonem a czasem poświęcanym otaczającej nas rzeczywistości.

„O mobile na grubie” (czyli po śląsku w kopalni) – tak brzmi hasło tej edycji spotkania, która zapowiada się… grubo. Co roku organizatorzy szukają wyjątkowego miejsca, oddającego śląski charakter, by nie tylko edukować branżę, ale również promować swój region. W tym roku Mobile Silesia ponownie zawita do Zabytkowej Kopalni Węgla Kamiennego GUIDO w Zabrzu, co znaczy, że konferencja odbędzie się 320 metrów pod ziemią. Ta edycja różni się też od poprzednich - wydarzenie będzie miało charakter całodniowej konferencji, zakończonej after party.

Organizatorzy stawiają na wysoki poziom merytoryczny, ale utrzymany w luźnej konwencji. – Pod koniec zeszłego roku ruch mobilny na świecie przerósł ruch desktopowy. W Polsce urządzenia mobile odpowiadają za ponad 60 proc. ruchu w sieci. Ten wskaźnik będzie cały czas rósł. Kto dziś nie jest mobile, jutro może wypaść z gry. Dlatego organizujemy Mobile Silesia. Dawka solidnej i praktycznej wiedzy pomoże uczestnikom być na bieżąco z trendami i dostosować  formy komunikacji do zmieniających się potrzeb rynku i klientów – zauważa Andrzej Ogonowski z SMSAPI.pl, organizator konferencji.

Wydarzenie od siedmiu lat organizuje pochodząca ze Śląska firma SMSAPI, platforma do masowej wysyłki SMS. Program wydarzenia na stronie www.mobilesilesia.pl. Bilety w cenie 200 zł (cena po 31 maja – 250 zł).

Zwiń «
19.05.2017

Druga edycja konferencji eDelivery już 26 września

E-commerce to przyszłość. Kto nie będzie online, ten zniknie z rynku. Te oraz inne hasła są w ostatnim czasie bardzo popularne w środowisku biznesowym i warto dowiedzieć się, co tak naprawdę się za nimi kryje. Tego zaś najlepiej nauczyć się od praktyków branżowych, których będzie można spotkać 26 września na Stadionie PGE Narodowym na eDelivery 2017, czyli drugiej edycji konferencji poświęconej m.in. logistyce w e-commerce.

Więcej »

Zeszłoroczne wydarzenie zgromadziło około 200 właścicieli sklepów, managerów i dyrektorów odpowiadających za e-commerce oraz logistykę. W tym roku organizatorzy zapowiadają, że frekwencja będzie jeszcze większa, ponieważ oprócz logistyki pojawią się także inne zagadnienia związane z komunikacją skierowaną do klientów, płatnościami oraz sprzedażą poza granice Polski.

W tej chwili w agendzie znajduje się już kilku prelegentów, m.in. Szymon Bujalski z Empiku, Joanna Torres z TOYSRUS France i Grzegorz Sałdoń z Shopera. Będą mówić o znaczeniu jakości obsługi klientów oraz o omnichannelu. Kolejni mówcy będą ogłaszani w najbliższym czasie. - Staramy się, aby były to duże firmy i wartościowi mówcy, którzy mają doświadczenie w branży. W tym roku zależy nam na tym, żeby podobnie jak w pierwszej edycji, prelekcje były w formie case studies. Mamy też nadzieję, że doświadczenia zdobyte przy poprzedniej organizacji pozwolą nam na uzyskanie jeszcze lepszego efektu - tak merytorycznego, jak organizacyjnego - tłumaczy Piotr Szymczak, Chief Sales & Marketing Officer w Grupie Furgonetka, która jest organizatorem konferencji.

Konferencja jest także wspierana merytorycznie przez firmy posiadające na polskim rynku e-commerce ogromne doświadczenie. W tej chwili są to Raben, Ruch, Shoper i InPost, ale organizatorzy nie wykluczają, że do tego zacnego grona dołączą jeszcze inne firmy.

Sprzedaż biletów została już uruchomiona. Nabyć je można poprzez stronę www.edelivery2017.pl. Do 31 maja 2017 dla early birds obowiązuje niższa cena, dodatkowo w tym roku organizatorzy ustalili także stałą zniżkę -20% dla sklepów internetowych.

Jak było w zeszłym roku? Zachęcamy do obejrzenia krótkiego podsumowania.

 

Zwiń «
19.05.2017

Izba Gospodarki Elektronicznej rozpoczęła realizację e-strategii dla Rybnika - ruszyły badania ankietowe dla mieszkańców, biznesu i samorządowców.

15 maja Izba Gospodarki Elektronicznej uruchomiła badania ankietowe skierowane do trzech grup odbiorców: mieszkańców Rybnika, przedstawicieli lokalnego biznesu oraz samorządowców. Badania ankietowe realizowane  przez e-Izbę to pierwszy etap opracowywanej dla Miasta Rybnika e-Strategii. Wyniki zebranych ankiet pozwolą autorom e-strategii określić stan wiedzy i umiejętności cyfrowych mieszkańców Rybnika, lokalnych przedsiębiorców oraz samorządowców,  a także poznać ich oczekiwania i potrzeby związane z komfortowym funkcjonowaniem w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu. 

Więcej »

Rybnik jest pierwszym miastem w Polsce, w którym Izba Gospodarki Elektronicznej wdraża e-Strategię i przeprowadza badania ankietowe skierowane do różnych grup lokalnej społeczności. Cieszymy się, że poprzez zrealizowane przez e-Izbę badania poznamy rzeczywisty stan wiedzy i umiejętności cyfrowych mieszkańców, przedsiębiorców i samorządowców. Wyniki badań oraz rekomendacje zawarte w opracowywanej e-strategii pozwolą nam lepiej dopasować aktywności, wdrażane lokalnie projekty, a także sposób ich realizacji, promocji i komunikacji do oczekiwań i lokalnych potrzeb w kontekście procesów cyfryzacji, które każdego dnia obejmują kolejne aspekty naszej codzienności - mówi Piotr Kuczera, Prezydent Rybnika. - Serdecznie zachęcam do udziału w badaniu każdego z mieszkańców Rybnika i okolicznych gmin powiatu Rybnickiego, przedsiębiorców prowadzących firmy na tym terenie, a także pracowników samorządowych! Tylko razem, dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniami, możemy stworzyć sprawnie funkcjonujące e-miasto służące e-obywatelom z Rybnika i okolicznych gmin – dodaje Prezydent.

Wyniki badań będą podstawą do określenia aktywności i projektów, jakie  należy wdrożyć w mieście w najbliższych miesiącach i latach, aby podnieść poziom kompetencji cyfrowych w różnych grupach lokalnej społeczności oraz wprowadzić istotne zmiany w modelu działania lokalnego samorządu. 

Rekomendacje zawarte w e-strategii opracowane na podstawie wyników ankietowych wskażą również, jak - w sposób spójny z działaniami wdrażanymi lokalnie przez Ministerstwo Cyfryzacji oraz Ministerstwo Rozwoju - rozwijać e-miasto oraz zwiększyć konkurencyjność regionu na tle innych samorządów w Polsce.

Koordynatorem projektu e-Strategii dla Rybnika ze strony e-Izby jest Robert Duda, menedzer ds rozwoju regionalnego e-Izby a jednoczesnie doswiadczony, certyfikowany specjalista Google, a po stronie Urzedu Miasta Pan Lukasz Tkocz, z biura Obslugi Inwestora Urzedu Miasta Rybnika.

Więcej szczegółów o projekcie: https://prgc.pl/e-strategia-dla-rybnika/

 

Zwiń «
16.05.2017

Podziękowania od Marszałka Województwa Małopolskiego dla e-Izby

11 maja w Tarnowie odbyło się uroczyste otwarcie małopolskiego oddziału e-Izby. W uroczystości, która odbyła się w samym sercu Tarnowa, w sali Lustrzanej, wzięli udział przedstawiciele małopolskich samorządów – Prezydenci miast, Burmistrzowie i Wójtowie z Małopolski, przedstawiciele lokalnego biznesu z Tarnowa, Krakowa oraz innych miast województwa małopolskiego, a także przedstawiciele organizacji biznesowych oraz szkół i uczelni wyższych z całego województwa.

 

Więcej »

Składamy serdeczne podziękowania za tak pozytywne przyjęcie e-Izby w Małopolsce. Jednocześnie ogromnie cieszy nas wspaniały odbiór naszej organizacji w Małopolsce. Z dumną dzielimy się listem od Pana Jacka Krupy, Marszałka Województwa Małopolskiego złożone na ręce Pani Prezes, Patrycji Sass - Staniszewskiej.

 

www.jpg

Zwiń «
12.05.2017

KONSULTACJE DOKUMENTU „REKOMENDACJE CENTRUM SYSTEMÓW INFORMACYJNYCH OCHRONY ZDROWIA W ZAKRESIE BEZPIECZEŃSTWA ORAZ ROZWIĄZAŃ TECHNOLOGICZNYCH STOSOWANYCH PODCZAS PRZETWARZANIA DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ W POSTACI ELEKTRONICZNEJ”

Szanowni Państwo, 

Zapraszamy na konsultacje społeczne projektu dokumentu pn. „Rekomendacje Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia w zakresie bezpieczeństwa oraz rozwiązań technologicznych stosowanych podczas przetwarzania dokumentacji medycznej w postaci elektronicznej", które odbędą się 23 maja o godz. 10:00 w siedzibie Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia, przy ul. Stanisława Dubois 5A, 00-184 Warszawa.

Zgłoszenia do wzięcia udziału w konsultacjach należy przesyłać do 22 maja do godz. 12:00 na adres e-mail: koordynator@csioz.gov.pl.

https://www.csioz.gov.pl/aktualnosci/szczegoly/konsultacje-dokumentu-rekomendacje-centrum-systemow-informacyjnych-ochrony-zdrowia-w-zakresie-be

Więcej »
12.05.2017

Przedstawiciele firm zrzeszonych w e-Izbie z prelekcjami dla seniorów!

W 2017 roku e-Izba nawiązała współpracę z przedstawicielami Biblioteki Multimedialnej, która zlokalizowana jest na warszawskim Mokotowie. W ramach tej współpracy przedstawiciele firm członkowskich i partnerskich edukują seniorów z zakresu bezpieczeństwa w internecie. Tym razem mec. Witold Chomiczewski z Kancelarii Lubasz i Wspólnicy wystąpił z prelekcją dotyczącą praw konsumentów i obowiązków sprzedawcy w handlu internetowym. Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji.

Więcej »
12.05.2017

Zapraszamy na kolejne warsztaty Szkoły Gospodarki Cyfrowej! 26.05.2017 r.

26.05.2017 r.  w siedzibie Ministerstwa Rozwoju odbędą się kolejne warsztaty Szkoły Gospodarki Cyfrowej. O aspektach marketingu w e-commerce opowie Michał Wojciechowicz, Square Data oraz Anita Wata z optivo. Anglojęzyczny blok tematyczny poprowadzi ekspert z Eklektiki - Language Means Business. Zapraszamy!

Więcej »

26.05.2017 r. godz. 10:00-16:00
Marketing w e-commerce.

  • 10:00-12:00 Jak kampanie crossowe e-mail oraz SMS mogą pomóc w rozwoju Twojego sklepu? Michał Wojciechowicz, Square Data
  • 12:00-14:00 Problem porzuconych koszyków. Anita Wata, optivo
  • 14:00-16:00 English for online marketing. Eklektika – Language Means Business

Szczegóły: iga.bala@eizba.pl

Zwiń «
12.05.2017

Izba Gospodarki Elektronicznej otworzyła oddział w Małopolsce! Fotorelacja.

11 maja w Tarnowie odbyło się uroczyste otwarcie małopolskiego oddziału e-Izby. W uroczystości, która odbyła się w samym sercu Tarnowa, w sali Lustrzanej, wzięli udział przedstawiciele małopolskich samorządów – Prezydenci miast, Burmistrzowie i Wójtowie z Małopolski, przedstawiciele lokalnego biznesu z Tarnowa, Krakowa oraz innych miast województwa małopolskiego, a także przedstawiciele organizacji biznesowych oraz szkół i uczelni wyższych z całego województwa. 

Więcej »

Uczestników powitali Patrycja Sass- Staniszewska – Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej oraz gospodarz Roman Ciepiela, Prezydent Tarnowa. Następnie odbyło się uroczyste podpisanie listu intencyjnego o współpracy przez Prezes e-Izby oraz Pana Prezydenta. Dokument określa ramy współpracy między Miastem Tarnowem oraz Izbą Gospodarki Elektronicznej m.in. dla realizacji wydarzeń i inicjatyw w ramach projektu Polska Regionalna Gospodarka Cyfrowa w Tarnowie. 

Istotnym elementem wydarzenia była wideokonferencja z Europosłanką Różą Thun, którą prowadziła Patrycja Sass – Staniszewska. Uczestnicy spotkania mogli zapoznać się z najnowszymi informacjami oraz doświadczeniami Europosłanki związanymi z pracą nad regulacjami przepisów dotyczących cyfryzacji i informatyzacji na poziomie Europejskim. W dyskusji podjęto temat dotyczący Jednolitego Rynku Cyfrowego i głównych wyzwań, jakie w kwestii budowy jednolitego rynku stoją przed Europą. Pani Róża Thun mówiła również o tym,  jak organizacja taka jak Izba Gospodarki Elektronicznej, która już uczestniczy w pracach na rzecz budowy Jednolitego Rynku Cyfrowego,  może wspomóc i przyspieszyć realizację tego celu.

Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes e-Izby w swoim wystąpieniu zaprezentowała zakres działania organizacji oraz ogólnopolskie projekty realizowane dla biznesu, szkół, uczelni wyższych i seniorów działających na Uniwersytetach Trzeciego Wieku. W prezentacji Prezes omówiła także kluczowe projekty legislacyjne, którymi na co dzień zajmuje się e-Izba, w tym między innymi działania na rzecz wyłączenia e-handlu spod zakazu handlu w niedziele. Na koniec Prezes e-Izby zaprezentowała uczestnikom aktywności, w które zaangażowana jest Izba Gospodarki Elektronicznej na arenie międzynarodowej we współpracy z Ecommerce Europe.

Robert Duda, menedżer ds. rozwoju regionalnego e-Izby w swojej prezentacji przekazał uczestnikom spotkania założenia oraz szczegóły realizowanego lokalnie projektu Polska Regionalna Gospodarka Cyfrowa (www.prgc.pl), w ramach którego w pierwszym etapie w województwie śląskim oraz właśnie w województwie małopolskim e-Izba realizuje wiele projektów, w tym konferencje, warsztaty, projekty edukacyjne dla młodzieży oraz studentów, a także autorski projekt e-strategii dla samorządów lokalnych. W ramach e-strategii realizowane są badania lokalnej społeczności, biznesu oraz pracowników urzędów i instytucji miejskich, a w oparciu o ich wyniki opracowywany jest dokument wraz z rekomendacjami i gotowymi projektami skierowanymi do różnych grup lokalnej społeczności.

Na zakończenie Pani Magdalena Golonka z kancelarii Chabasiewicz Kowalska i Partnerzy, która była Partnerem wydarzenia, w swojej prezentacji „Pułapki prawne czyhające na cyfrowy biznes” podzieliła się z uczestnikami wiedzą i doświadczeniem oraz cennymi wskazówkami w zakresie regulacji prawnych i ich praktycznego zastosowania.

W wydarzeniu wzięło udział ponad 50 osób reprezentujących różne podmioty i środowiska z całego województwa małopolskiego. Otwarcie małopolskiego oddziału e-Izby było okazją do omówienia lokalnych problemów związanych z procesami cyfryzacji, a także do określenia możliwości współpracy między e-Izbą a lokalnym światem biznesu i nauki  przy realizacji projektów, których celem jest podniesienie poziomu wiedzy i umiejętności cyfrowych lokalnych społeczności.  

TOP_4313.jpg

TOP_4338.jpg

TOP_4351.jpg

TOP_4359.jpg

TOP_4312.jpg

TOP_4364.jpg
TOP_4298.jpg

TOP_4300.jpg

TOP_4305.jpg

TOP_4303.jpg

TOP_4309.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zwiń «
09.05.2017

11 maja odbędzie się uroczyste otwarcie oddziału małopolskiego e-Izby!

Szanowni Państwo, 

Serdecznie zapraszamy na uroczyste otwarcie małopolskiego oddziału e-Izby! Wydarzenie odbędzie się w najbliższy czwartek - 11 maja o godzinie 18.00 -  w Tarnowie, w Sali Lustrzanej, ul. Wałowa 10. Partnerem wydarzenia jest kancelaria: Chabasiewicz Kowalska i Partnerzy

Zapraszamy w imieniu Prezydenta Miasta Tarnowa Romana Ciepiela, Posłanki do Europarlamentu Róży Thun - która połączy się z nami przez wideokonferencję prosto z Brukseli oraz w imieniu Prezes e-Izby Patrycji Sass-Staniszewskiej.


Zainteresowanych prosimy o zgłoszenie uczestnictwa mailowo na adres info@prgc.pl. W zgłoszeniu prosimy o wskazanie: imienia, nazwiska, firmy/organizacji oraz adresu e-mail i numeru telefonu.

Więcej »
08.05.2017

Majowy Rabatowy Poniedziałek e-Izby!

Prezentujemy oferty Członków i Partnerów e-Izby w ramach ‘Majowego Rabatowego Poniedziałku’. ‘Rabatowy Poniedziałek’ to projekt, który powstał z myślą o rozwijaniu współpracy biznesowej pomiędzy firmami zrzeszonymi w  Izbie Gospodarki Elektronicznej. Projekt polega na wzajemnym udzielaniu zniżek na usługi i produkty przez Członków i Partnerów e-Izby. W ten sposób budujemy ekosystem branżowy w ramach e-Izby.
Oferty ‘Rabatowego Poniedziałku’ są przesyłane w pierwszy poniedziałek każdego miesiąca drogą mailową do firm zrzeszonych w e-Izbie. O projekcie komunikujemy również na stronie internetowej e-Izby, w newsletterach wewnętrznych oraz w mediach społecznościowych.
Oferty e-usług oraz rozwiązań IT dla e-commerce wysyłamy dedykowanym mailingiem do sprzedawców detalicznych oraz platform e-commerce.
Zniżka udzielana jest wyłącznie Członkom i Partnerom e-Izby.  

 

Więcej »

OFERTY SKLEPÓW INTERNETOWYCH:

AJ Produkty Sp. z o.o.
Wyposażenie biura, przemysłu i magazynu, 10% rabatu na cały asortyment. Kod rabatowy: prom10 ważny raz na klienta.

Kontakt:
Imię nazwisko: Błażej Buraczewski
Mail: blazej.buraczewski@ajprodukty.pl
Tel: 887 889 881
www.ajprodukty.pl

USŁUGI ORAZ ROZWIĄZANIA IT DLA E-COMMERCE:

Awin
Tylko dla klientów, którzy zgłoszą się do Awin w maju i zdecydują się nawiązać współpracę w ramach programu partnerskiego przewidujemy 20% rabatu na jednorazową opłatę startową oraz oferujemy pierwsze dwa miesiące działań całkowicie bez opłaty miesięcznej*.
*oferta przeznaczona dla sklepów powyżej 70k unikalnych użytkowników miesięcznie.

Kontakt:
Natalia Królikowska
Mail: natalia.krolikowska@awin.com
Tel: +48 660 548 978

Bluerank
20% rabatu na wszystkie usługi Bluerank dla nowych Klientów! Rabat jest udzielany na wszystkie usługi realizowane w pierwszym miesiącu współpracy i jest dostępny dla nowych Klientów, którzy przy zapytaniu ofertowym przesłanym do nas do końca maja 2017 powołają się na hasło „E-commerce Polska”. Rabat nie obejmuje kosztów mediowych i kosztów licencji. Bluerank to biznesowy partner największych firm w Polsce i na świecie, dostarczający usługi marketingu w wyszukiwarkach internetowych (SEM) oraz Digital Analytics. Jedyna polska agencja nagrodzona przez światowych ekspertów w konkursie European Search Awards.

Kontakt:
Maciej Antczak
Mail: m.antczak@bluerank.pl
Tel: +48 536 520 527
www.bluerank.pl

GlobKurier.pl
Profesjonalny operator usług logistycznych, który odpowiada za transport przesyłek na terenie Polski jak i do ponad 190 krajów na całym świecie. Na naszej stronie internetowej przygotowaliśmy dla Ciebie wygodną aplikację, pozwalającą dostosować najbardziej korzystną i pasującą do Twoich wymagań usługę kurierską.
Oferta dla osoby prywatnej:
Przez cały Rabatowy Poniedziałek jak i przez najbliższy tydzień na hasło LOVE2SEND12 będzie można skorzystać z 12% rabatu na przesyłkę dowolnym kurierem.
Oferta dla klienta biznesowego:
Przez cały Rabatowy Poniedziałek jak i przez najbliższy tydzień na hasło LOVE2SEND oferujemy 100% rabatu na abonament przez 3 pierwsze miesiące– dotyczy oferty „Najlepsze ceny bez deklaracji”. O szczegóły pytaj: s.obuchowicz@globkurier.pl

Kontakt:
Sonia Obuchowicz
Mail: s.obuchowicz@globkurier.pl
Tel: +48 690 018 484
www.globkurier.pl

USŁUGI PARTNERÓW e-Izby:

Kancelaria Porębski i Wspólnicy
Zapraszamy na bezpłatne konsultacje z zakresu:

  • kształtowania umów spółek,
  • kształtowania umów wspólników,
  • zawierania umów inwestycyjnych,
  • sprzedaży udziałów, akcji lub przedsiębiorstwa spółki.

Doradzimy jak się przygotować, jakie mechanizmy i rozwiązania zastosować, jak negocjować.

Kontakt:
Olgierd Porębski
Mail: olgierd.porebski@kancelariaporebski.pl
Tel: +48 604 511 603
www.lex-ventures.pl

Zwiń «
05.05.2017

IV Digital Money & Currency Forum pod patronatem e-Izby!

Po ubiegłorocznym III Digital Money & Currency Forum tematyka walut cyfrowych na czele z bitcoinem oraz  technologii blockchain nabrała w Polsce nowego rozmachu. Stało się tak za sprawą Minister Cyfryzacji Anny Streżyńskiej, która dostrzegła znaczenie tych innowacyjnych rozwiązań dla prowadzonych w naszym kraju działań  przyspieszających jego digitalizację, przede wszystkim w zakresie nowoczesnej e-administracji. W ramach rządowego programu „Od papierowej do cyfrowej Polski” latem 2016 roku wystartował strumień „Blockchain i kryptowaluty”, prowadzący prace w 5 grupach tematycznych. Rok miniony przyniósł także decyzję Narodowego Centrum Badań i Rozwoju o przyznaniu grantu na utworzenie Polskiego Akceleratora Technologii Blockchain. Jednym słowem, po okresie pewnego zastoju,  dokonało się w naszym kraju wyraźnie widoczne ożywienie i przyspieszenie w interesujących nas sprawach.

Więcej »

Nie ma więc wątpliwości, że zaplanowane na 1 czerwca br. czwarte już  Digital Money & Currency Forum może i powinno stać się istotną płaszczyzną wymiany poglądów na wiele dziejących się wokół nas spraw, zarówno tych  pozytywnych, jak powyżej krótko zasygnalizowane, jak i tych mniej chwalebnych dla naszego środowiska, jak zniknięcie giełdy Bitcurex. Oczywiście istotny jak zawsze będzie  też kontekst międzynarodowy, albowiem tematyka  zwłaszcza dotycząca technologii blockchain przeżywa prawdziwy rozkwit.

Sprawdzonymi, wiodącymi tematami tegorocznej konferencji będą problemy opisane skrótowo jako Technology, Business, Payment, Commerce, Security, Law i Compliance.

Czwarta  edycja Digital Money and Currency Forum odbędzie się 1  czerwca w Sali konferencyjnej Instytutu Maszyn Matematycznych w Warszawie. I podobnie jak w roku minionym, planujemy  poświęcić ją następującym kluczowym zagadnieniom:

  • technologia i bezpieczeństwo
  • praktyka biznesowa
  • aspekty prawne.

Pomysłodawcą i organizatorem Digital Money & Currency Forum jest – na zasadzie  wyłączności - firma Medien Service Sp. z o o.

Zwiń «
02.05.2017

E-commerce Breakfast – cykl bezpłatnych śniadań biznesowych dla branży e-commerce – pod patronatem e-Izby

Chcesz zdobyć praktyczną wiedzę i dowiedzieć się, jak nadążyć za dynamicznie rozwijającym się rynkiem handlu elektronicznego? Dołącz do uczestników E-commerce Breakfast – cyklu bezpłatnych spotkań dla branży e-commerce. 

Więcej »

Celem E-commerce Breakfast jest wymiana doświadczenia i wiedzy z zakresy komunikacji e-mail marketingowej, kwestii prawnych, logistyki, customer  experience oraz trendów w e-commerce.

Spotkania organizowane są przez ekspertów z Optivo, an Episerver Company, Bluerank, Possible Worldwide Polska, Kancelarię Radców Prawnych Lubasz i Wspólnicy, DHL Parcel oraz OEX E-Logistics.

To już druga edycja E-commerce Breakfast, które w tym roku odbędą się w Warszawie (12.05.2017), Wrocławiu (19.05.2017), Łodzi (02.06.2017) i Rzeszowie (09.06.2017).

Izba Gospodarki Elektronicznej objęła wydarzenie Patronatem Honorowym.

Zapraszamy do zapoznania się z programem oraz rejestracją swojego uczestnictwa: http://ecommercebreakfast.pl/  

Zwiń «