Dołącz do e-Izby
Polski / English

Aktualności

12.06.2017

Warsztaty „E-handel – czyli jak podejść do budowy działalności firmy w kanale online” pod patronatem Izby Gospodarki Elektronicznej

Jak podejść do budowy działalności firmy w kanale online? Jak uzyskać przewagę konkurencyjną handlując online: strategia, content, ruch, logistyka? Dziennik Gazeta Prawna zaprasza na warsztaty „E-handel – czyli jak podejść do budowy działalności firmy w kanale online”, które odbędą się 22 czerwca w Warszawie.

Więcej »

head.gif

Podczas szkolenia zostaną poruszone takie zagadnienia jak m.in.

  • Tworzenie i zarządzanie stronami www, najlepsze praktyki, trendy, znaczenie naturalnego SEO;
  • E-mail marketing i Marketing automation – jak je wykorzystać by zwiększyć przychody, a jednocześnie nie zrazić do siebie klienta;
  • Budowa strategii dla biznesu prowadzonego w sieci;
  • Content marketing jako strategia wzrostu w e-handlu;
  • Social media i jego rola w pozyskiwaniu ruchu.

Warsztaty poprowadzą praktycy e-commerce: Agata Chmielewska - e-commerce & on-line marketing specialist, Paweł Nowacki head of marketing porównywarki ubezpieczeń Mfind.pl oraz business development director w Delvein.pl, Konrad Zach – założyciel i CEO Thinkhub, Piotr Stasiak – współzałożyciel i partner zarządzający agencji digitalowej Bazgroł, Andrzej Fedorowicz – dziennikarz, trener i webmaster oraz Olaf Furmanek – twórca i właściciel marki Betelli.

Szkolenie skierowane jest do właścicieli i pracowników (zarząd, dyrektorzy) średnich i małych firm które chcą rozpocząć działalność e-commerce lub planują tę działalność intensyfikować.

Więcej informacji o warsztatach oraz formularz zgłoszeniowy można znaleźć pod adresem: 

http://www.gazetaprawna.pl/konferencje/e-commerce 

Organizatorem jest Dziennik Gazeta Prawna – największy polski dziennik prawno-gospodarczy, informujący o najważniejszych wydarzeniach i zjawiskach w gospodarce krajowej i zagranicznej, najnowszych zmianach w prawie, podatkach i finansach.

Zwiń «